Cita prèvia

Cita prèvia

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Dades de l'oficina

Oficina:
Oficina d'Atenció Ciutadana del DTES a Barcelona - Altres tràmits de transports (NO AUTORITZACIONS) i ITE (info bàsica) i cèdules d'habitabilitat (no per a consultes adm o tècniques)  ( Més informació )
Adreça:
Carrer d'Aragó, 244-248, Barcelona (08007) Barcelonès, Barcelona, Espanya
Telèfon:
932147000
Fax:
932147068
Horari:
De dilluns a divendres no festiu, de 8.30 a 14 h. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cal que us presenteu al mostrador de recepció (taula 5) CINC minuts abans de l'hora concertada. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Horari de l'1 al 31 d'agost: de dilluns a divendres no festiu, de 9 a 14 h.
Altres dades:
Reserveu sempre les cites a nom del titular del tràmit, tant si és persona física, com si és persona jurídica. En el cas de gestories, associacions, federacions, autoescoles, sindicats i altres col·lectius acreditats de l'àmbit del transport, reserveu les cites a nom de l'entitat, ja que actueu com a representant/autoritzat del titular. Així mateix, en el cas de professionals de l'àmbit de l'habitatge (tècnics, arquitectes, etc.) reserveu les cites al vostre nom, i no a nom del propietari o llogater de l'immoble. De no fer-ho així, les cites podrien ser anul·lades. Cal que us presenteu i identifiqueu al mostrador de recepció (taula 5) CINC minuts abans de l'hora concertada, acreditant la vostra identitat. Tanmateix, en el cas de gestories, associacions, federacions, autoescoles, sindicats, etc., caldrà que presenteu el vostre carnet professional. Recordeu que si us presenteu més de 5 minuts tard respecte a l'hora concertada, la vostra cita ja podria estar cancel·lada. En cas de no ser el titular del tràmit, serà necessari acreditar l'autorització/representació adequadament per poder fer-vos l'entrega dels documents i/o per poder accedir a informació protegida del titular. En matèria de transports, trobareu més informació referent a l'autorització per retirar documents en aquest enllaç: web.gencat.cat/web/shared/OVT/Departaments/TES/A_Territori_i_Sostenibilitat__Transports/Documents/Formularis/Autoritzacio_per_a_retirar_documents.pdf ------------------------------------------------------------------------------ I per enregistrar la representació, en aquest enllaç: http://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Representacio-en-tramits-de-transports?category=75e8b8aa-a82c-11e3-a972-000c29052e2c -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SI US PLAU, SELECCIONEU A CONTINUACIÓ EN EL CAMP "Nombre de tràmits a realitzar" LA QUANTITAT DE BLOCS DE 15 MINUTS QUE NECESSITEU, EN FUNCIÓ DE LA QUANTITAT DE TRÀMITS QUE HÀGIU DE FER. ---- EN LA MAJORIA DELS CASOS (TRET DE PROFESSIONALS O GESTORS) ÉS SUFICIENT UN SOL BLOC DE 15 MINUTS. ---- Per exemple, 15 minuts seria suficient per sol·licitar o demanar duplicat o aportar documents per a fins a 5 cèdules d'habitabilitat, o també seria suficient, si heu de sol·licitar una targeta de tacògraf digital de conductor i/o d'empresa, o així mateix, seria suficient si heu de sol·licitar una targeta de CAP o fins a 3 llibres de ruta/reclamacions o per obtenir informació bàsica de qualsevol dels tràmits que fem a l'Oficina.

Dades de la cita

Dades de contacte

Heu d'introduir un correu electrònic o un telèfon mòbil.**

Gestió d'avisos

Seleccioneu el tipus d'avís que voleu rebre marcant un dels canals de comunicació disponibles.

Protecció de dades

Informació bàsica sobre protecció de dades

Identificació del tractament: "Serveis i tràmits gencat"
Responsable del tractament: Direcció General d'Atenció Ciutadana. Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda.
Finalitat del tractament: garantir la traçabilitat de totes les gestions que la ciutadania realitza amb l'Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant la plataforma corporativa de la Generalitat Gencat Serveis i Tràmits.
Legitimació: missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics i consentiment de la persona interessada.
Destinataris: es preveuen comunicacions de dades als departaments de la Generalitat i entitats vinculades que en depenen per a la gestió dels diferents serveis públics de la seva competència. Les dades també es comunicaran als encarregats de tractament que proveeixen els serveis TIC per compte del responsable del tractament.
Drets de les persones interessades: sol·licitar l'accés, rectificació o supressió de les dades, i la limitació o oposició al tractament. Cal utilitzar els formularis disponibles a la pàgina web del Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda .
Informació addicional: si voleu ampliar aquesta informació podeu consultar la informació addicional del tractament.