Cita prèvia

Cita prèvia

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Dades de l'oficina

Oficina:
Oficina d'Atenció Ciutadana del DTES a Barcelona - Tràmits de transports, ITE (informació general), cèdules d'habitabilitat (no per a consultes tècniques o administratives) i certificats digitals (idCAT)  ( Més informació )
Adreça:
Carrer d'Aragó, 244-248, Barcelona (08007) Barcelonès, Barcelona, Espanya
Telèfon:
932147000
Fax:
932147068
Horari:
De dilluns a divendres no festius, de 9 a 14 h. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cal que us presenteu al mostrador de l'entrada (taules 4-5) CINC minuts abans de l'hora concertada.
Altres dades:
***COVID 19: Porteu mascareta i bolígraf. No vingueu a la cita si heu estat en recent contacte amb una persona portadora de COVID-19, si heu tingut tos seca, febre, problemes respiratoris o pèrdua de gust i olfacte. És responsabilitat de tothom. Gràcies*** ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AVÍS MOLT IMPORTANT: TOTS EL TRÀMITS RELACIONATS AMB LA TARGETA DE TACÒGRAF DIGITAL S'HAN DE SOL·LICITAR EXCLUSIVAMENT DE MANERA TELEMÀTICA, excepte la substitució de targeta per mal funcionament i el canvi de país ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Reserveu sempre les cites a nom del titular del tràmit. En el cas de gestories, representants, associacions, federacions, autoescoles, sindicats i altres col·lectius acreditats de l'àmbit del transport, reserveu les cites a nom de l'entitat. Així mateix, en el cas de professionals de l'àmbit de l'habitatge (tècnics, arquitectes, etc.) reserveu les cites al vostre nom o al nom de la vostra empresa, i no a nom del propietari o llogater de l'immoble. De no fer-ho així, les cites podrien ser anul·lades. Cal que us presenteu i identifiqueu al mostrador de l'entrada CINC minuts abans de l'hora concertada, acreditant la vostra identitat. Recordeu que si us presenteu més de 5 minuts tard respecte a l'hora concertada, la vostra cita ja podria estar cancel·lada. En cas de no ser el titular del tràmit, serà necessari acreditar l'autorització/representació d'acord amb el que preveu la llei per poder fer-vos l'entrega dels documents i/o poder accedir a informació protegida del titular --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SELECCIONEU A CONTINUACIÓ EN EL CAMP "Nombre de tràmits a realitzar" LA QUANTITAT DE BLOCS QUE NECESSITEU, EN FUNCIÓ DE LA QUANTITAT DE TRÀMITS QUE HÀGIU DE FER. Per exemple, 1 cita seria suficient per sol·licitar duplicats o aportar documentació fins a 5 expedients de cèdules d'habitabilitat com a màxim, sol·licitar presencialment la substitució d'una targeta de tacògraf digital o recollir una targeta CAP, sol·licitar fins a 3 llibres de ruta/reclamacions, sol·licitar o revocar l'idCAT Certificat, o obtenir informació bàsica de qualsevol dels tràmits que fem a l'Oficina. També seria suficient per recollir presencialment fins a 5 targetes de tacògraf digital o fins a 20 targetes CAP (només centres autoritzats), fins a 15 llibres de ruta/reclamacions i per recollir altres documents de l'àmbit de Transports. Així mateix, 1 cita seria suficient per recollir fins a 5 cèdules d'habitabilitat, en el cas d'haver sol·licitat la recollida presencial (com a màxim es lliuraran 10 cèdules d'habitabilitat, per a la qual cosa caldria reservar 2 cites). ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ SI US PLAU, ESCOLLIU AL FORMULARI EL TEMA DE NIVELL 3 QUE MÉS S'AJUSTI AL TRÀMIT QUE VOLEU FER, TENINT EN COMPTE QUE PER RECOLLIR DOCUMENTACIÓ, CAL HAVER PRESENTAT PRÈVIAMENT LA SOL·LICITUD.

Dades de la cita

Dades de contacte

Heu d'introduir un correu electrònic o un telèfon mòbil.**

Gestió d'avisos

Seleccioneu el tipus d'avís que voleu rebre marcant un dels canals de comunicació disponibles.

Protecció de dades

Informació bàsica sobre protecció de dades

Identificació del tractament: "Serveis i tràmits gencat"
Responsable del tractament: Direcció General d'Atenció Ciutadana. Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda.
Finalitat del tractament: garantir la traçabilitat de totes les gestions que la ciutadania realitza amb l'Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant la plataforma corporativa de la Generalitat Gencat Serveis i Tràmits.
Legitimació: missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics i consentiment de la persona interessada.
Destinataris: es preveuen comunicacions de dades als departaments de la Generalitat i entitats vinculades que en depenen per a la gestió dels diferents serveis públics de la seva competència. Les dades també es comunicaran als encarregats de tractament que proveeixen els serveis TIC per compte del responsable del tractament.
Drets de les persones interessades: sol·licitar l'accés, rectificació o supressió de les dades, i la limitació o oposició al tractament. Cal utilitzar els formularis disponibles a la pàgina web del Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda .
Informació addicional: si voleu ampliar aquesta informació podeu consultar la informació addicional del tractament.