Cita prèvia

Cita prèvia

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Dades de l'oficina

Oficina:
Oficina d'Atenció Ciutadana del DTES a Barcelona  ( Més informació )
Adreça:
Carrer d'Aragó, 244-248, Barcelona (08007) Barcelonès, Barcelona, Espanya
Telèfon:
932147000
Fax:
932147068
Horari:
De dilluns a divendres no festius, de 8.30 a 14 h. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cal que us presenteu al mostrador de l'entrada (taules 4-5) CINC minuts abans de l'hora concertada.
Altres dades:

Polseu "Llegiu-ne més" abans de reservar cita prèvia, si us plau.

**COVID-19: Porteu mascareta i bolígraf. No vingueu a la cita si heu estat en recent contacte amb una persona portadora de COVID-19 o bé teniu símptomes. Com a mesura extraordinària, prendrem la temperatura a totes les persones que hagin d'accedir a l'edifici. És responsabilitat de tothom. Gràcies**

AVÍS MOLT IMPORTANT: TOTS EL TRÀMITS RELACIONATS AMB LA TARGETA DE TACÒGRAF DIGITAL S'HAN DE SOL·LICITAR EXCLUSIVAMENT DE MANERA TELEMÀTICA, excepte la substitució de targeta per mal funcionament. ---- 

AVÍS MOLT IMPORTANT: A PARTIR DEL 2 D’ABRIL DE 2021, NOMÉS ELS PARTICULARS PODEN TRAMITAR PRESENCIALMENT A LA NOSTRA OFICINA; amb l'única excepció de la recollida de documents o de targetes CAP o de Tacògraf o que el tràmit no sigui viable electrònicament i en porteu un document que així ho justifiqui. En qualsevol altre cas, us cal tramitar-ho pel web de Tràmits de gencat.cat 

Reserveu sempre les cites a nom del titular del tràmit. Si no sou particulars, i només per als casos en què podeu ser atesos presencialment, reserveu sempre les cites a nom de la vostra entitat o del vostre col·lectiu, mai a nom de les persones a qui representeu. De no fer-ho així, les cites podrien ser anul·lades. Cal que us presenteu i identifiqueu al mostrador de l'entrada CINC minuts abans de l'hora concertada acreditant la vostra identitat. Recordeu que si us presenteu més de 5 minuts tard respecte a l'hora concertada, la vostra cita ja podria estar cancel·lada. Si us plau, presenteu-vos amb una mica d'antelació, cal tenir present que per les mesures pel COVID-19 podeu trigar uns minuts en poder accedir a l'edifici. En cas de no ser el titular del tràmit, serà necessari acreditar l'autorització/representació d'acord amb el que preveu la llei per poder fer-vos l'entrega de documents i/o poder accedir a informació protegida del titular. ---- 

Amb una cita hi hauria temps suficient per fer la majoria dels tràmits senzills o per rebre informació bàsica. En el cas de recollida de targetes, documents i certificats prèviament sol·licitats, normalment, una cita seria suficient per recollir fins a 5 targetes de tacògraf digital o fins a 20 targetes CAP (només si sou centres autoritzats) o fins a 15 llibres de ruta/reclamacions o per recollir altres documents de l'àmbit de Transports. Així mateix, una cita seria suficient per recollir fins a 5 cèdules d'habitabilitat, només en el cas que les hàgiu sol·licitat prèviament i expressament amb recollida presencial. ----  SI US PLAU, ESCOLLIU AL SEGÜENT FORMULARI EL TEMA DE NIVELL 3 QUE MÉS S'AJUSTI AL TRÀMIT QUE HEU DE FER, TENINT EN COMPTE QUE SI DIU RECOLLIR QUALSEVOL DOCUMENT, CAL HAVER-LO SOL·LICITAT PRÈVIAMENT.

Dades de la cita

Dades de contacte

Heu d'introduir un correu electrònic o un telèfon mòbil.**

Gestió d'avisos

Seleccioneu el tipus d'avís que voleu rebre marcant un dels canals de comunicació disponibles.

Protecció de dades

Informació bàsica sobre protecció de dades

Identificació del tractament: "Serveis i tràmits gencat"

Responsable del tractament: Direcció General d'Atenció Ciutadana. Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda.

Finalitat del tractament: garantir la traçabilitat de totes les gestions que la ciutadania realitza amb l'Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant la plataforma corporativa de la Generalitat Gencat Serveis i Tràmits.

Legitimació: missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics i consentiment de la persona interessada.

Destinataris: es preveuen comunicacions de dades als departaments de la Generalitat i entitats vinculades que en depenen per a la gestió dels diferents serveis públics de la seva competència. Les dades també es comunicaran als encarregats de tractament que proveeixen els serveis TIC per compte del responsable del tractament.

Drets de les persones interessades: sol·licitar l'accés, rectificació o supressió de les dades, i la limitació o oposició al tractament. Cal utilitzar els formularis disponibles a la pàgina web del Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda .

Informació addicional: si voleu ampliar aquesta informació podeu consultar la informació addicional del tractament.