Cita prèvia

Cita prèvia

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Dades de l'oficina

Oficina:
Oficina d'Atenció Ciutadana del DTES a Barcelona  ( Més informació )
Adreça:
Carrèr d'Aragó, 244-248, Barcelona (08007) Barcelonès, Barcelona, Espanya
Telèfon:
932147000
Fax:
932147068
Horari:
De dilluns a divendres no festius, de 9 a 14 h. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cal que us presenteu al mostrador de l'entrada (taules 4-5) CINC minuts abans de l'hora concertada.
Altres dades:
***COVID-19: Porteu mascareta i bolígraf. No vingueu a la cita si heu estat en recent contacte amb una persona portadora de COVID-19 o bé teniu símptomes. Com a mesura extraordinària, prendrem la temperatura a totes les persones que hagin d'accedir a l'edifici. És responsabilitat de tothom. Gràcies*** ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AVÍS MOLT IMPORTANT: TOTS EL TRÀMITS RELACIONATS AMB LA TARGETA DE TACÒGRAF DIGITAL S'HAN DE SOL·LICITAR EXCLUSIVAMENT DE MANERA TELEMÀTICA, excepte la substitució de targeta per mal funcionament i el canvi de país ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Reserveu sempre les cites a nom del titular del tràmit. En el cas de gestories, representants, associacions, federacions, autoescoles, sindicats i altres col·lectius acreditats de l'àmbit del transport, reserveu les cites a nom de l'entitat. Així mateix, en el cas de professionals de l'àmbit de l'habitatge (tècnics, arquitectes, etc.) reserveu les cites al vostre nom o al nom de la vostra empresa, i no a nom del propietari o llogater de l'immoble. De no fer-ho així, les cites podrien ser anul·lades. Cal que us presenteu i identifiqueu al mostrador de l'entrada CINC minuts abans de l'hora concertada, acreditant la vostra identitat. Recordeu que si us presenteu més de 5 minuts tard respecte a l'hora concertada, la vostra cita ja podria estar cancel·lada. En cas de no ser el titular del tràmit, serà necessari acreditar l'autorització/representació d'acord amb el que preveu la llei per poder fer-vos l'entrega dels documents i/o poder accedir a informació protegida del titular --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SELECCIONEU A CONTINUACIÓ EN EL CAMP "Nombre de tràmits a realitzar" LA QUANTITAT DE BLOCS QUE NECESSITEU, EN FUNCIÓ DE LA QUANTITAT DE TRÀMITS QUE HÀGIU DE FER. Per exemple, 1 cita seria suficient per sol·licitar duplicats o aportar documentació fins a 5 expedients de cèdules d'habitabilitat com a màxim, sol·licitar presencialment la substitució d'una targeta de tacògraf digital o recollir una targeta CAP, sol·licitar fins a 3 llibres de ruta/reclamacions, sol·licitar o revocar l'idCAT Certificat, o obtenir informació bàsica de qualsevol dels tràmits que fem a l'Oficina. També seria suficient per recollir presencialment fins a 5 targetes de tacògraf digital o fins a 20 targetes CAP (només centres autoritzats), fins a 15 llibres de ruta/reclamacions i per recollir altres documents de l'àmbit de Transports. Així mateix, 1 cita seria suficient per recollir fins a 5 cèdules d'habitabilitat, en el cas d'haver sol·licitat la recollida presencial (com a màxim es lliuraran 10 cèdules d'habitabilitat, per a la qual cosa caldria reservar 2 cites). ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ SI US PLAU, ESCOLLIU AL FORMULARI EL TEMA DE NIVELL 3 QUE MÉS S'AJUSTI AL TRÀMIT QUE VOLEU FER, TENINT EN COMPTE QUE PER RECOLLIR DOCUMENTACIÓ, CAL HAVER PRESENTAT PRÈVIAMENT LA SOL·LICITUD.

Dades de la cita

Dades de contacte

Heu d'introduir un correu electrònic o un telèfon mòbil.**

Gestió d'avisos

Seleccioneu el tipus d'avís que voleu rebre marcant un dels canals de comunicació disponibles.

Emparament de donades

Informacion basica sus era proteccion de donades

Identificacion deth tractament: "Servicis e tramits gencat"
Responsable deth tractament: Direccion Generau d'Atencion Ciutadana. Departament dera Vicepresidència e d'Economia e Isènda.
Finalitat deth tractament: garantir era traçabilitat de totes es gestions qu'era ciutadania realize damb era Administracion dera Generalitat de Catalonha, mejançant era plataforma corporativa dera Generalitat Gencat Servicis e Tramits.
Legitimacion: mission realizada en interès public o exercici de poders publics e consentiment dera persona interessada.
Destinataris: se preven comunicacions de donades as departaments dera Generalitat e entitats vinculades que'n depenen pera legislacion des diuèrsi servicis publics dera sua competéncia. Es donades tanben se comunicaràn as encargadi deth tractament que provedissen es servicis TIC per compde deth responsable deth tractament.
Drets des persones interessades: sollicitar er accès, rectificacion o supression des donades, e era limitacion o oposicion ath tractament. Cau utilizar es formularis disponibles ena plana web deth Departament dera Vicepresidència e d'Economia e Isènda.
Informacion addicionau: se voletz ampliar aguesta informacion podetz consultar era informacion addicional deth tractament.