Scheduled appointment

Scheduled appointment

Fields marked with * are mandatory.

Office details

Office:
Oficina d'Atenciˇ Ciutadana del DTES a Barcelona  ( Further information )
Address:
Street d'Aragˇ, 244-248, Barcelona (08007) BarcelonŔs, Barcelona, Spain
Telephone:
932147000
Fax:
932147068
Schedule:
De dilluns a divendres no festius, de 9 a 14 h. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cal que us presenteu al mostrador de l'entrada (taules 4-5) CINC minuts abans de l'hora concertada.
Other details:
***COVID-19: Porteu mascareta i bolígraf. No vingueu a la cita si heu estat en recent contacte amb una persona portadora de COVID-19 o bé teniu símptomes. Com a mesura extraordinària, prendrem la temperatura a totes les persones que hagin d'accedir a l'edifici. És responsabilitat de tothom. Gràcies*** ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AVÍS MOLT IMPORTANT: TOTS EL TRÀMITS RELACIONATS AMB LA TARGETA DE TACÒGRAF DIGITAL S'HAN DE SOL·LICITAR EXCLUSIVAMENT DE MANERA TELEMÀTICA, excepte la substitució de targeta per mal funcionament i el canvi de país ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Reserveu sempre les cites a nom del titular del tràmit. En el cas de gestories, representants, associacions, federacions, autoescoles, sindicats i altres col·lectius acreditats de l'àmbit del transport, reserveu les cites a nom de l'entitat. Així mateix, en el cas de professionals de l'àmbit de l'habitatge (tècnics, arquitectes, etc.) reserveu les cites al vostre nom o al nom de la vostra empresa, i no a nom del propietari o llogater de l'immoble. De no fer-ho així, les cites podrien ser anul·lades. Cal que us presenteu i identifiqueu al mostrador de l'entrada CINC minuts abans de l'hora concertada, acreditant la vostra identitat. Recordeu que si us presenteu més de 5 minuts tard respecte a l'hora concertada, la vostra cita ja podria estar cancel·lada. En cas de no ser el titular del tràmit, serà necessari acreditar l'autorització/representació d'acord amb el que preveu la llei per poder fer-vos l'entrega dels documents i/o poder accedir a informació protegida del titular --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SELECCIONEU A CONTINUACIÓ EN EL CAMP "Nombre de tràmits a realitzar" LA QUANTITAT DE BLOCS QUE NECESSITEU, EN FUNCIÓ DE LA QUANTITAT DE TRÀMITS QUE HÀGIU DE FER. Per exemple, 1 cita seria suficient per sol·licitar duplicats o aportar documentació fins a 5 expedients de cèdules d'habitabilitat com a màxim, sol·licitar presencialment la substitució d'una targeta de tacògraf digital o recollir una targeta CAP, sol·licitar fins a 3 llibres de ruta/reclamacions, sol·licitar o revocar l'idCAT Certificat, o obtenir informació bàsica de qualsevol dels tràmits que fem a l'Oficina. També seria suficient per recollir presencialment fins a 5 targetes de tacògraf digital o fins a 20 targetes CAP (només centres autoritzats), fins a 15 llibres de ruta/reclamacions i per recollir altres documents de l'àmbit de Transports. Així mateix, 1 cita seria suficient per recollir fins a 5 cèdules d'habitabilitat, en el cas d'haver sol·licitat la recollida presencial (com a màxim es lliuraran 10 cèdules d'habitabilitat, per a la qual cosa caldria reservar 2 cites). ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ SI US PLAU, ESCOLLIU AL FORMULARI EL TEMA DE NIVELL 3 QUE MÉS S'AJUSTI AL TRÀMIT QUE VOLEU FER, TENINT EN COMPTE QUE PER RECOLLIR DOCUMENTACIÓ, CAL HAVER PRESENTAT PRÈVIAMENT LA SOL·LICITUD.

Appointment data

Contact details

Please enter an email address or mobile telephone number.**

Information about developments and notifications

Choose the type of notification you would like to receive by checking one of the available channels of communication.

Data protection

Basic information on data protection

Identification of the processing: 'Gencat services and procedures'
Data controller: Directorate General for Citizen Attention. Ministry of the Vice-presidency and of the Economy and Finance.
Purpose of the processing: to guarantee traceability of all the procedures carried out between the general public and the Administration of the Government of Catalonia by means of its corporate platform, Gencat services and procedures.
Legitimisation: mission carried out in the public interest or the exercise of public powers and the consent of the interested party.
Recipients: data communications are foreseen between the ministries of the Government of Catalonia and the associated entities that report to it for the management of the different public services within their remit. These data will also be sent to the processing managers who provide ICT services on behalf of the data controller.
Rights of the interested parties: to request access, rectification or deletion of the data, and the restriction or opposition of its treatment. The forms available on the Ministry of the Vice-presidency and of the Economy and Finance website must be used.
Additional information: if you need further information, please refer to the additional information on data processing.