Bústia de contacte

Utilitzeu aquest formulari per enviar les vostres consultes, queixes i suggeriments sobre qualsevol dels serveis que ofereix la Generalitat de Catalunya.

No utilitzeu aquest formulari per iniciar un tràmit ni per aportar-hi dades o documentació relacionada amb un tràmit ja iniciat. En aquests casos, cerqueu el tràmit a Tràmits gencat i, si no hi ha el que busqueu o hi ha alguna incidència tècnica, utilitzeu el formulari de petició genèrica.

Podeu fer seguiment de les vostres gestions des de l'apartat Estat de les meves gestions, des de l'Àrea privada o bé trucant al 012, amb el codi (ID) que rebreu després d'enviar el formulari.

Utilitzeu aquest formulari per fer arribar els vostres comentaris, preguntes, queixes o suggeriments a la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública. Quan envieu el formulari, s'us facilitarà un codi de resposta (ID) amb el qual podreu fer-ne el seguiment a través de Tràmits gencat, des de l'apartat Estat de les meves gestions. També podeu trucar al 012.


Els camps marcats amb * són obligatoris.

Comunicació

Vull :
Sol·licitar informació
Formular una queixa
Donar una opinió o fer un suggeriment
Indiqueu tota aquella informació que pugui ser rellevant per a la correcta gestió de la vostra comunicació.

Dades de contacte

Si aquesta gestió està relacionada amb una empresa, podeu emplenar el camp Raó social i el document identificatiu corresponent

La Generalitat de Catalunya us respondrà en català. Si voleu rebre la resposta en una altra llengua oficial a Catalunya, o en anglès, indiqueu-ho al contingut de la vostra comunicació.

Informació bàsica sobre protecció de dades

Tractament: Serveis i tràmits gencat

Responsable del tractament: Direcció General de Serveis Digitals i Experiència Ciutadana.

Finalitat: Garantir la traçabilitat de totes les gestions que la ciutadania realitza amb l'Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant la plataforma corporativa de la Generalitat Gencat Serveis i Tràmits.

Usos: Tramitació i atenció de les gestions que fa la ciutadania a través de la plataforma. Inclou la gestió de les cites amb les OACs i la gestió de consultes, queixes i suggeriments de la ciutadania. Avaluar la satisfacció de les persones usuàries.

Drets de les persones interessades: podeu sol·licitar l'accés i la rectificació de les vostres dades, així com la supressió o la limitació del tractament quan sigui procedent. Procediment per exercir els vostres drets a la pàgina web del Departament de la Presidència .

Informació addicional

Accepto les condicions