Certificat d'eficiència energètica d'edificis / part de l'edifici

Pas 2.1 Emplenar el formulari

  • Cal emplenar el formulari seguint les indicacions que conté.
  • Si s'han d'adjuntar documents, annexeu-los emplenats en aquest pas.
  • Si per algun motiu us atureu, podeu desar el formulari a l'ordinador i acabar d'emplenar-lo més tard.

Pas 2.2 Validar, signar i desar

  • El formulari només es valida si heu emplenat correctament totes les dades obligatòries i heu annexat els documents obligatoris.
  • Si l'heu de modificar un cop validat, desbloquegeu-lo amb el botó "Desbloquejar".
  • Alguns formularis requereixen la signatura digital al propi document. Per signar-los cliqueu sobre l'espai de la signatura i seleccioneu el certificat digital que correspongui.
  • Deseu a l'ordinador el formulari emplenat i validat.

Pas 3.1 Seleccionar i Enviar

  • Cerqueu el formulari validat que heu desat al vostre ordinador.

    (És possible que aquest procés duri uns quants segons)

Pas 3.2 Confirmacion de tramitacion efectuada

Quan eth formulari sigue enregistrat, se mostrarà era pagina der recebut de registre damb es donades deth tramit e eth document de recebut de registre qu'auetz d'estampar o sauvar.

Ei important estampar o sauvar er recebut de registre per çò que conten:

  • Registre d'entrada: data ena quau s'a iniciat eth procediment administratiu.
  • Identificador deth tramit: permet hèr eth seguiment de cambiaments der estat dera tramitacion, ahíger documentacion pendenta e hèr pagaments.
  • Taxes: en bèri casi, damb er recebut de registre, s'emet ua carta de pagament de besonh entà pagar es taxes.

Consultatz ena Sedença electronica entà saber se i a servicis que non siguen operatius