Certificat d'eficiència energètica d'edificis / part de l'edifici

Step 2.1 Fill in the form

  • Fill in the form following the instructions it contains.
  • If you have to attach documents, make sure they are filled in and attach them in this step.
  • If you have to stop for any reason, you can save the form on your computer and finish filling it in later.

Step 2.2 Validate, sign and save

  • The form is only valid if you have filled in all the required information correctly and have attached any necessary documents.
  • If you need to modify it once validated, unlock it with the "Unlock" button.
  • Some forms require a digital signature on the document itself. To sign them, click on the signature space and select the corresponding digital certificate.
  • Save the completed and validated form on your computer.

Step 3.1 Select and send

  • Locate the validated form you have saved on your computer.

    (És possible que aquest procés duri uns quants segons)

Pas 3.2 Confirmació de tramitació efectuada

Quan el formulari estigui registrat, es mostrarà la pàgina del rebut de registre amb les dades del tràmit i el document de rebut de registre que heu d'imprimir o desar.

És important imprimir o desar el rebut de registre ja que conté:

  • Registre d'entrada: data en què s'ha iniciat el procediment administratiu.
  • Identificador del tràmit: permet fer el seguiment de canvis de l'estat de la tramitació, aportar documentació pendent i fer pagaments.
  • Taxes: en alguns casos, amb el rebut de registre, s'emet una carta de pagament necessària per abonar les taxes.

A la pàgina del rebut de registre podeu trobar també informació sobre documentació que calgui adjuntar per completar l'expedient i un enllaç per fer el pagament en línia, pels casos en què apliqui.

Consulteu la Seu electrònica per saber si hi ha serveis que no estiguin operatius