Certificat d'eficiència energètica d'edificis / part de l'edifici

Pas 2.1 Emplenar el formulari

  • Cal emplenar el formulari seguint les indicacions que conté.
  • Si s'han d'adjuntar documents, annexeu-los emplenats en aquest pas.
  • Si per algun motiu us atureu, podeu desar el formulari a l'ordinador i acabar d'emplenar-lo més tard.

Pas 2.2 Validar, signar i desar

  • El formulari només es valida si heu emplenat correctament totes les dades obligatòries i heu annexat els documents obligatoris.
  • Si l'heu de modificar un cop validat, desbloquegeu-lo amb el botó "Desbloquejar".
  • Alguns formularis requereixen la signatura digital al propi document. Per signar-los cliqueu sobre l'espai de la signatura i seleccioneu el certificat digital que correspongui.
  • Deseu a l'ordinador el formulari emplenat i validat.

Pas 3.1 Seleccionar i Enviar

  • Cerqueu el formulari validat que heu desat al vostre ordinador.

    (Es posible que este proceso dure unos segundos)

Paso 3.2 Confirmación de tramitación efectuada

Cuando el formulario esté registrado, se mostrará la página del recibo de registro con los datos del trámite y el documento de recibo de registro que debe imprimir o guardar.

Es importante imprimir o guardar el recibo de registro ya que contiene:

  • Registro de entrada: fecha en que se ha iniciado el procedimiento administrativo.
  • Identificador del trámite: permite realizar el seguimiento de cambios del estado de la tramitación, aportar documentación pendiente y pagar.
  • Tasas: en algunos casos, con el recibo de registro, se emite una carta de pago necesaria para abonar las tasas.

En la página del recibo de registro puede encontrar también información sobre documentación que sea necesario adjuntar para completar el expediente y un enlace para pagar en línea, si procede.

Consulte la Sede electrónica para saber si hay servicios que no estén operativos