Sollicitacion d'accès ara informacion publica

Pas 2.1 Emplenar el formulari

  • Cau emplir eth formulari en tot seguir es indicacions que conten.
  • Se cau restacar-i documents, annexetz-les emplidi en aguest pas.
  • Se per bèth motiu vos arturatz, podetz sauvar eth formulari en ordenador e acabar d'emplir-lo mès tard.

Pas 2.2 Validar, signar e sauvar

  • Eth formulari solament se valide s'auetz emplit corrèctament totes es donades obligatòries e auetz annexat es documents obligatòris.
  • Se vos cau modificar-lo un còp validat, desblocatz-lo damb eth boton "Desblocar".
  • Bèri formularis requerissen era signatura numerica en pròpri document. * Entà signar-les clicatz sus er espaci dera signatura e seleccionatz eth certificat numeric que correspone.
  • Sauvatz en ordenador eth formulari emplit e validat.

Pas 3.1 Seleccionar i Enviar

  • Cerqueu el formulari validat que heu desat al vostre ordinador.

    (És possible que aquest procés duri uns quants segons)

Pas 3.2 Confirmacion de tramitacion efectuada

Quan eth formulari sigue enregistrat, se mostrarà era pagina der acusat de recepcion damb es donades deth tramit e eth document d'acusat de recepcion qu'auetz d'estampar o sauvar.

Ei important estampar o sauvar er acusat de recepcion per çò que conten:

  • Registre d'entrada: data ena quau s'a iniciat eth procediment administratiu.
  • Identificador deth tramit: permet hèr eth seguiment de cambiaments der estat dera tramitacion, ahíger documentacion pendenta e hèr pagaments.
  • Taxes: en bèri casi, damb er acusat de recepcion, s'emet ua carta de pagament de besonh entà pagar es taxes.

Consultatz ena Sedença electronica entà saber se i a servicis que non siguen operatius