Comunicaciˇ de situacions de dificultat empresarial en l'Ómbit industrial

Pas 2.1 Emplenar el formulari

  • Cal emplenar el formulari seguint les indicacions que contÚ.
  • Si s'han d'adjuntar documents, annexeu-los emplenats en aquest pas.
  • Si per algun motiu us atureu, podeu desar el formulari a l'ordinador i acabar d'emplenar-lo mÚs tard.

Pas 2.2 Validar, signar i desar

  • El formulari nomÚs es valida si heu emplenat correctament totes les dades obligat˛ries i heu annexat els documents obligatoris.
  • Si l'heu de modificar un cop validat, desbloquegeu-lo amb el botˇ "Desbloquejar".
  • Alguns formularis requereixen la signatura digital al propi document. Per signar-los cliqueu sobre l'espai de la signatura i seleccioneu el certificat digital que correspongui.
  • Deseu a l'ordinador el formulari emplenat i validat.

Pas 3.1 Seleccionar i Enviar

  • Cerqueu el formulari validat que heu desat al vostre ordinador.

    (╔s possible que aquest procÚs duri uns quants segons)

Pas 3.2 Confirmaciˇ de tramitaciˇ efectuada

Quan el formulari estigui registrat, es mostrarÓ la pÓgina del rebut de registre amb les dades del trÓmit i el document de rebut de registre que heu d'imprimir o desar.

╔s important imprimir o desar el rebut de registre ja que contÚ:

  • Registre d'entrada: data en quŔ s'ha iniciat el procediment administratiu.
  • permet fer el seguiment de canvis de l'estat de la tramitaciˇ, aportar documentaciˇ pendent i fer pagaments.
  • Taxes: en alguns casos, amb el rebut de registre, s'emet una carta de pagament necessÓria per abonar les taxes.

A la pÓgina del rebut de registre podeu trobar tambÚ informaciˇ sobre documentaciˇ que calgui adjuntar per completar l'expedient i un enllaš per fer el pagament en lÝnia, pels casos en quŔ apliqui.

Consulteu la Seu electr˛nica per saber si hi ha serveis que no estiguin operatius