Solicitud del carnet de alberguista

Paso 2.1 Rellenar el formulario

  • Es necesario rellenar el formulario siguiendo las indicaciones que contiene.
  • Si debe adjuntar documentos, adjúntelos cumplimentados en este paso.
  • Si por algún motivo se detiene puede guardar el formulario en el ordenador y terminar de rellenarlo más tarde.

Paso 2.2 Validar, firmar y guardar

  • El formulario solo se valida si han rellenado correctamente todos los datos obligatorios y se han adjuntado los documentos obligatorios.
  • Si tiene que modificarlo una vez validado, desbloquéelocon el botón "Desbloquear".
  • Algunos formularios requieren la firma digital en el propio documento. Para firmarlos clique sobre el espacio de la firma y seleccione el certificado digital que corresponda.
  • Guarde en el ordenador el formulario cumplimentado y validado.

Paso 3.1 Seleccionar y enviar

  • Busque el formulario validado que haya guardado en su ordenador.

    (És possible que aquest procés duri uns quants segons)

Pas 3.2 Confirmació de tramitació efectuada

Quan el formulari estigui registrat, es mostrarà la pàgina del rebut de registre amb les dades del tràmit i el document de rebut de registre que heu d'imprimir o desar.

És important imprimir o desar el rebut de registre ja que conté:

  • Registre d'entrada: data en què s'ha iniciat el procediment administratiu.
  • Identificador del tràmit: permet fer el seguiment de canvis de l'estat de la tramitació, aportar documentació pendent i fer pagaments.
  • Taxes: en alguns casos, amb el rebut de registre, s'emet una carta de pagament necessària per abonar les taxes.

A la pàgina del rebut de registre podeu trobar també informació sobre documentació que calgui adjuntar per completar l'expedient i un enllaç per fer el pagament en línia, pels casos en què apliqui.

Consulteu la Seu electrònica per saber si hi ha serveis que no estiguin operatius