Certificat d'eficiència energètica d'edificis / part de l'edifici

Pas 2.1 Emplenar el formulari

  • Cau emplir eth formulari en tot seguir es indicacions que conten.
  • Se cau restacar-i documents, annexetz-les emplidi en aguest pas.
  • Se per bèth motiu vos arturatz, podetz sauvar eth formulari en ordenador e acabar d'emplir-lo mès tard.

Pas 2.2 Validar, signar e sauvar

  • Eth formulari solament se valide s'auetz emplit corrèctament totes es donades obligatòries e auetz annexat es documents obligatòris.
  • Se vos cau modificar-lo un còp validat, desblocatz-lo damb eth boton "Desblocar".
  • Bèri formularis requerissen era signatura numerica en pròpri document. * Entà signar-les clicatz sus er espaci dera signatura e seleccionatz eth certificat numeric que correspone.
  • Sauvatz en ordenador eth formulari emplit e validat.

Pas 3.1 Seleccionar i Enviar

  • Cerqueu el formulari validat que heu desat al vostre ordinador.

    (És possible que aquest procés duri uns quants segons)

Pas 3.2 Confirmació de tramitació efectuada

Quan el formulari estigui registrat, es mostrarà la pàgina del rebut de registre amb les dades del tràmit i el document de rebut de registre que heu d'imprimir o desar.

És important imprimir o desar el rebut de registre ja que conté:

  • Registre d'entrada: data en què s'ha iniciat el procediment administratiu.
  • Identificador del tràmit: permet fer el seguiment de canvis de l'estat de la tramitació, aportar documentació pendent i fer pagaments.
  • Taxes: en alguns casos, amb el rebut de registre, s'emet una carta de pagament necessària per abonar les taxes.

A la pàgina del rebut de registre podeu trobar també informació sobre documentació que calgui adjuntar per completar l'expedient i un enllaç per fer el pagament en línia, pels casos en què apliqui.

Consulteu la Seu electrònica per saber si hi ha serveis que no estiguin operatius