Formulari de contacte

Utilitzeu aquest formulari per enviar les vostres consultes, queixes i suggeriments sobre qualsevol dels serveis que ofereix la Generalitat de Catalunya.

No utilitzeu aquest formulari per iniciar un tràmit ni per aportar-hi dades o documentació relacionada amb un tràmit ja iniciat. En aquests casos, cerqueu el tràmit a Tràmits gencat i, si no hi ha el que busqueu o hi ha alguna incidència tècnica, utilitzeu el formulari de petició genèrica.

Podeu fer seguiment de les vostres gestions des de l'apartat Estat de les meves gestions, des de l'Àrea privada o bé trucant al 012, amb el codi (ID) que rebreu després d'enviar el formulari.


Els camps marcats amb * són obligatoris.

Comunicació

Vull :
Sol·licitar informació
Formular una queixa
Donar una opinió o fer un suggeriment
Indiqueu tota aquella informació que pugui ser rellevant per a la correcta gestió de la vostra comunicació.

Dades de contacte

Si aquesta gestió està relacionada amb una empresa, podeu emplenar el camp Raó social i el document identificatiu corresponent

Avisos

Seleccioneu el canal pel qual voleu rebre un avís quan hi hagi un canvi d'estat en aquesta comunicació.

SMS

Correu electrònic

La Generalitat de Catalunya us respondrà en català. Si voleu rebre la resposta en una altra llengua oficial a Catalunya, o en anglès, indiqueu-ho al contingut de la vostra comunicació.

Informació bàsica sobre protecció de dades

Identificació del tractament: "Serveis i tràmits gencat"

Responsable del tractament: Direcció General de Serveis Digitals i Experiència Ciutadana. Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori.

Finalitat del tractament: garantir la traçabilitat de totes les gestions que la ciutadania realitza amb l'Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant la plataforma corporativa de la Generalitat Gencat Serveis i Tràmits.

Legitimació: missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics i consentiment de la persona interessada.

Destinataris: es preveuen comunicacions de dades als departaments de la Generalitat i entitats vinculades que en depenen per a la gestió dels diferents serveis públics de la seva competència. Les dades també es comunicaran als encarregats de tractament que proveeixen els serveis TIC per compte del responsable del tractament.

Drets de les persones interessades: sol·licitar l'accés, rectificació o supressió de les dades, i la limitació o oposició al tractament. Cal utilitzar els formularis disponibles a la pàgina web del Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori .

Informació addicional: si voleu ampliar aquesta informació podeu consultar la informació detallada del tractament.

Accepto les condicions